728х90

Блогери

Редакція порталу ЖИТОМИР.Life залишає за собою право видаляти окремі блоги або блогерів, якщо їх публікації порушують законодавство України матеріал порушує морально-етичні норми.

Як олігархи розділили телеефір України

650x442

Кум президента РФ Володимира Путіна - Віктор Медведчук - за рік став власником трьох телеканалів: 112, NewsOne та ZIK.

Про купівлю останнього – ZIKa у львівського бізнесмена Петра Димінського стало відомо тиждень тому. Наразі, Димінський переховується від українського правосуддя в іншій країні через звинувачення у скоєні смертельного ДТП.

112, NewsOne та ZIK увійшли в новостворений медіахолдинг "Новини", який очолив Олексій Семенов. Він був генеральним продюсером телеканалу "Прямий", який входить в орбіту інтересів екс-президента Петра Порошенка.   

Таким чином, Медведчук, соратник президента країни-агресора, є власником трьох з семи всеукраїнських інформаційних каналів. За даними "ТВ Панелі" Індустріального телевізійного комітету, в травні 2019 року сукупна частка телеперегляду каналів 112, NewsOne та ZIK становила 2,98% (Вік 18-54, міста з населенням від 50 тис.).

Це більше половини від загальної частки семи інформаційних українських телеканалів: сукупний відсоток телеперегляду 112, NewsOne, ZIK, Прямий, 5 канал, Еспресо та Канал 24 в травні був на рівні 5,35%.

Офіційно власником 112, NewsOne, ZIK є депутат Тарас Козак, який пройшов в Верховну раду останнього скликання за списками Опозиційного блоку по квоті Медведчука. Угоду з придбання 112 телеканалу Козак оцінив в 73 млн грн, а NewsOne - 42 млн грн.

З огляду на успіх шоумена Володимира Зеленського на президентських виборах за допомогою телебачення і збитковість роботи українських телеканалів можна зробити висновок, що 112, NewsOne та ZIK потрібні куму Путіна не для отримання комерційного прибутку з реклами, а для нарощування свого політичного впливу.

Віктор Медведчук йде на позачергові парламентські вибори до Ради у складі партії "Опозиційна платформа – за життя". Бенефеціарами партії є сам Медвечук, Вадим Рабінович, Сергій Льовочкін, Юрій Бойко та Дмитро Фірташ.

Це прихильники політики Путіна та проросійського напрямку для України. Окрім того, Фірташу і Льовочкіну належить медіа холдинг Inter Media Group. Ключовим каналом групи є Інтер.

Таким чином, з придбанням ZIKa Медведчуком, сукупний рейтинг прокремлівських телеканалів в Україні буде на рівні 17%.

БізнесЦензор розбирався, хто поділив телеефір України.

Кому належить інформаційний простір України

На даний момент весь телевізійний простір України поділено між шістьма олігархами. Свої телеканали вони використовують не для отримання прибутку з реклами, а для впливу і контролю країни через політиків, які через зміни законодавства і призначення потрібних людей на ключові посади, в кінцевому результаті, і приносять власникам телеканалів прибутки.

блог 0 f07a6

Найбільший відсоток сукупного телеперегляду в травні був у телеканалів олігарха Віктора Пінчука – власника трубно-колісної компанії Interpipe та нафтогазових активів.

Телевізійний холдинг Пінчука StarLightMedia об'єднує шість телеканалів: ICTV, Новий, СТБ, М1, М2 та канал Оце.

Перші три є флагманами холдингу, а ICTV входить в трійку найпопулярніших каналів країни.

Телеканали Пінчука працюють в категорії розважального контенту. Але в період виборів олігарх використовує їх для підтримки різних політиків. Наприклад, на президентських виборах канали Пінчука надавали ефірний час Петру Порошенку та Юлії Тимошенко.

Зараз вони активно підтримують партію "Голос" Святослава Вакарчука.

Другими за популярністю є телеканали олігарха Ігоря Коломойського. В його холдинг "1+1 Media"входить шість каналів, але ключовим з трійки найпопулярніших в Україні є "1+1".

Публічно Коломойський заперечує вплив на редакційну політику телеканалів, але їхній контент повністю відповідає інтересам олігарха. Так, в період президентської гонки "1+1" нещадно критикував головного опонента Коломойського – Порошенка, але надавав повну підтримку Володимиру Зеленському.

І саме підтримка телевізійного холдингу Коломойського стала ключовою для студії "95 Квартал", як виробляє розважальний контент для цих каналів, в перемозі на виборах президента.

"Медіа група "Україна" найбагатшого українця Ріната Ахметова замикає трійку ТОПових телевізійних холдингів України. Водночас, канал "Україна" Ахметова має найвищі рейтинги.

Свій телеканал Ахметов використовує для побудови власного іміджу, критики опонентів та лобіювання потрібних олігарху змін в законодавстві.

На четвертій позиції медіа холдинг олігарха Inter Media Group Дмитра Фірташа, який перебуває в Австрії в очікуванні рішення про екстрадицію в США за підозрою в корупції. Міноритарним партнером Фірташа по Інтеру є нардеп Сергій Льовочкін.

Інтер має репутацію проросійського телеканалу, а його власники Фірташ та Льовочкін на позачергових виборах до Верховної ради разом Юрієм Бойком об'єдналися з Медведчуком та Вадимом Рабіновичем під брендом прокремлівської партії "Опозиційна платформа – За Життя".

Внизу рейтингу, побудованого на даних "ТВ Панелі" Індустріального телевізійного комітету, знаходиться група новинних каналів Медведчука під брендом "Новини".

Статус українського олігарха кум Путіна отримав при президенстві Петра Порошенка. До цього Медведчук був забутим історією політиком, який на маргінальному рівні намагався розвивати прокремлівсбький рух "Вибір". Але протягом останніх п'яти років Медведчук, завдяки Порошенку та зв`язкам з Путіним, сконцентрував всі атрибути олігарха.

Великі гроші у Медведчука з'явилися завдяки контролю прокачки дизельного пального по нафтопродуктопроводу "Прикарпатзахідтранс" та ексклюзивному праву на поставки зрідженого газу від російської компанії "Роснєфть".

Потому він, через свого соратника Козака, придбав три новинні телеканали. А адмінресурс виражався в контролі чотирьох депутатів: Вадима Рабіновича, Тараса Козака, Нестора Шуфрича та Василя Німченка.

На останньому місці два телеканали з орбіти колишнього президента Петра Порошенка. При цьому "5 канал", який йому офіційно належить, має найнижчі рейтинги серед семи загальноукраїнських новинних телеканалів.

Водночас телеканал "Прямий", який записаний на колишнього регіонала Володимира Макеєнка, але працює на інтереси Порошенка, знаходиться на третьому місці в категорії новинних телевізійних каналів.

блог 1 c070f

блог 2 85d53

блог 3 d4ab5

Джерело: БізнесЦензор

Кого українці проводять в Раду за списками. Моделю...
21 участник забега. Что нужно знать о партиях, кот...
 

300х600.jpg